torsdag

yes, schysst dygnsrytm jag har skaffat mig.

känner att det här börjar gå lite, öh, överstyr. vaknar vid 12 (lögn, jag vaknade halv två och var helt förvirrad "varför väcks jag så tiiiidiigt för? jag vill sova meeee-eer!"), pluggar/facebookar/bloggar i typ 10 timmar, äter kanske 2 gånger nånstans däremellan och hej! klockan blev visst halv två. dags att ta sig lite egentid kanske, kolla på en film? men njaaeej, just det. jag har 400 sidor asliten text kvar att läsa tills nästa vecka (sant. synd bara att jag har haft två månader på mig att läsa och därmed får skylla mig själv). börjar möblera om rummet (eller nåt i den stilen) vid kl. 4. (vilket snarare innebär att välta glas och kliva i papperspåsar och gå in i väggar och att vara allmänt klumpig). nu är klockan halv fem och jag ska sätta igång och plugga igen (sant. kreativiteten flööödar! typ).

märker att jag blandar förkortningar och icke-förkortningar och siffror och bokstäver hej vilt. men det är lugnt, det fåååår man.


god natt/god morgon/whatever,
världens gladaste piggaste tjej!

2 kommentarer: