lördag

FATTAR INTE VARFÖR allt ska vara så fucking pissigt just nu. Inte ett vettigt ord kommer varken in eller ut, hårbotten kliar ihjäl sig och ryggen är av. Franskan skiftar mellan ovettig och vettvillig, vilket i slutändan visar sig vara samma sak. Byxorna spricker och hjärtat likaså. Fläkten till datorn kurkade och arbetar numera under så kallade 15minuterspass, om man har tur. Min iPod somnade och vill dessvärre inte vakna, men vad gör väl det, när hörlurarna bara glappar. Inte nog med detta så tappade jag just bort en snorkuse, förmodligen i håret. Alltid lika kul, men jag antar att det är det här som kallas för små vardagskatatsrofer och jag ska väl vara GLAD över att jag har fått det jag bett om, och jaaaa, det var väl allt för idag.


Update: Hittade snorkusen. Inte i håret. Och asså, Spotifys reklam på franska ?! Döda mig. Lå.ng.sam.t

3 kommentarer:

  1. Jag vet inte vad jag ska säga, annat än att jag blev rent ut sagt häpen över den extrema kontrast när man jämför det här inlägget och sms:et jag fick igår kväll. Jag hoppas att bloggklockan stämmer så att det här på bloggen byttes ut mot sms-stämningen och inte tvärtom.

    Nu ska jag skriva mail till dej och berätta om Multifaros :)

    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Kaska upp mä sä. Ut å njut av Paris vårsol istället. Ja reklamen på svenska är redan en katastrof för sig, tänker mig då på franska.. kan bara bli värre :)

    http://open.spotify.com/track/3mYbAYV3FfVKjIMuSgmJj6

    SvaraRadera
  3. Jadå, ibland kommer till och med jag till den punkten då det inte går att självömka mer och då finns det inte så mycket annat att göra än att supa sig full.

    SvaraRadera